Waarom zien we bij de leader van gtst nog steeds nina als foto voorbij komen ?

Vind het een beetje raar ! Nina is er al een tijdje uit maar de mensen bij gtst passen dit niet aan =/

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Als personages voor langere tijd achter elkaar in een soapserie zitten (2,3 jaar), moet een personage er voor 3 maanden uit. Nina is nog niet weg uit de serie. Dat is nu ook gaande met Bing. Deze acteur zit ook langere tijd achter elkaar in de soap en heeft nu ook 3 maanden recess. Ik heb gehoord dat dat in de wet zo gedaan wordt. Soms merk je dat niet omdat die 3 maanden recess meestal in de zomertijd gebeurt en de acteurs allang weer opnames maken voor het komend seizoen als de serie zelf ook alweer begonnen is. De foto's in de leader wordt meestal aangepast een paar maanden na de start van het nieuwe seizoen. Ook bij buitenlandse soaps schijnt dit zo te werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tof antwoord ! Weer wat geleerd =) Bedankt !!

Andere antwoorden (4)

Die leader van GTST bestaat toch uit foto's?
Gooi jij direct alle foto's weg van personen die niet meer bestaan? Ikke niet, GTST blijkbaar ook niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ik gooi geen foto's weg van mensen die niet meer bestaan.. Maar het is toch een manier om de personages in beeld te brengen ? Ik vind dat als iemand uit de serie is dat ze dan ook die foto weg moeten halen. Er staan toch ook geen foto's meer tussen van personages van 20 jaar geleden?
Het kost voor gtst veel tijd en geld om een nieuwe leader in elkaar te zetten en te maken.
Dus is het voor hun handiger om zo de leader te houden.
En om niet bij elke nieuwe persoon of persoon die weggaat een nieuwe leader hoeven maken.

Je kan je er ook niet aan storen en gewoon lekker gaan kijken naar de serie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het komt omdat GTST 20 jaar bestaat.

Ze laten de oude leaders zien.

En en "Vanaf 1 oktober 2010 komt er een nieuwe leader met een nieuwe logo"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het duurt altijd even voor de leader aangepast wordt, niet alleen bij Nina.

Zo'n persoon is nog niet meteen vergeten. Er wordt nog over gesproken door andere personages (heb jeanine al een aantal keer horen zeggen dat ze nina gebeld had oid)
Na een tijdje wordt de foto er uit gehaald.