Wordt de "massa" niet gek van die programma's zoals holland got talent, my name is en popstars?

en waarom is de "massa" zo gek op Jan smit, Gordon, la paay, Nick en Simon etc, etc. Ik persoonlijk wordt gek van die programma's en het geschreeuw....heel nederland kijkt.....
Waarom vinden heel veel mensen bovenstaande mensen en dan vergeet ik nog Carlo en Irene zo te gek, ik kan het niet meer zien, dan zul je zeggen zet hem op een andere zender, maar ik kom het overal tegen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik had er nog bij vergeten te zetten, waarom vindt de massa deze programma's nog het bekijken waard en wat vindt de massa aan die bovengenoemde personen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (11)

Nee. De massa wirdt het niet za, anders zouden de commercielen het snel van de zender trekken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De massa schijnt het nog steeds leuk te vinden en kijkt, waardoor die programma's nog steeds gemaakt worden.

De overige mensen weten hun tijd beter te besteden. Gelukkig zijn er meer zenders, je hoeft je niet te beperken tot de Nederlandse zenders en ook een boek op zijn tijd is heerlijk.

Toegevoegd na 10 minuten:
In aanvulling op jouw aanvulling: Ze vinden het in het begin leuk omdat zoveel mensen zichzelf heerlijk voor gek zitten.
Dan blijft na een aantal hilarische uitzendingen alleen het echte talent over tja, en dan hebben ze inmiddels hun favorietjes gekregen en zijn ze toch wel benieuwd hoe het afloopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en natuurlijk is een leuke, lang niet geziene DVD of video ook nooit weg...
Zolang er meer mensen wel kijken dan niet kijken, zullen dit soort programma's blijven, ook omdat er dan flink reclametijd om het programma heen verkocht kan worden.
Gelukkig kan de tv ook gewoon UIT ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het zat, kunnen ze nu niks anders verzinnen?
Nee de tv is niet meer wat het was.

Toegevoegd na 13 minuten:
ze kijken ernaar omdat ze smullen hoe een ander wordt afgezeikt in die programma's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Blijkbaar vind de massa het nog steeds om van te genieten.
Anders zou het niet in terugkerende factor terug komen.
En kijk maar naar de kijkcijfers die zijn per aflevering heel erg hoog.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is natuurlijk veel leuker om naar het leed en de lol van anderen te kijken, dan naar je saaie eigen leven.
ik vind het een vorm van inspiratieloosheid.

ik heb me er ook lang aan geërgerd, maar daar word je alleen maar ongelukkig van. nu laat ik 'de massa' lekker hun gang gaan, meestal ;).

ook leuk: ik heb niks te doen, kan ook niks verzinnen, want mijn leven is saai, dus ga ik uit verveling 'funshoppen'. briljante marketing zeg ik.
mij zul je op 2e Paasdag en 2e Kerstdag niet vinden in winkels vol ongeleerden...

moet toegeven dat ik hier toch wat frustratie uit ;).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het amusement is van een soort die door iedereen begrepen kan worden. Gebrek aan smaak bij de massa verklaart het succes van artiesten als Jan Smit en Gordon.

Toegevoegd na 1 minuut:
De massa wil vermaakt worden en heeft geen zin om zich daarvoor enigszins in te spannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb geen idee... Ik heb het gevoel dat ze popstars letterlijk kapotmaken door het bijna continu door te laten gaan en ook de afleveringen steeds langer maken... Waar ik me het meest aan erger is dat hoofdzakelijk de 1000 in een dozijn figuren doorgaan, dat ze bij mensen die vals zingen glashard zeggen dat ze het zo goed vinden en onder de indruk zijn en sommige mensen die werkelijk een redelijke stem hebben afkraken omdat ze niet in het plaatje passen... Ik denk dat dit tevens ook de reden is dat er nog nooit een echte popstar via de nederlandse versie gevonden is...

Ik ben het zat, ik ben uberhaupt zat dat ze tegenwoordig geen goede inhoudelijke programma's meer maken en dat alles te maken heeft met klussen, geldproblemen of het zoeken naar een idool of postar...

Geen idee hoe de massa het nog steeds zo leuk vind... ik zal wel geen massa mens zijn denk ik...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, elke keer worden de kijkcijfers zoveel minder. Daarom is er nu ook zoveel reclame over op tv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik wordt er gek van en daarom ben ik afgehaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wordt ook gek van al die programma`s en kijk nergens meer naar..