Zou Bear Grylls tijdens het filmen van zijn show Ultimate Survival echt niet stiekem een boterham tussendoor eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Antwoorden (6)

Was laatst een docu over hem.
En hij is geheim gevolgd. Nee. Hij snoept echt niet tussendoor. Discovery heeft onderzoek gedaan naar zijn haar. Daaruit bleek wel degelijk dat hij in de opname periode weinig gegeten heeft.

Dus nee hij eet niets behalve dan wat hij zegt te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cool...
Kan ik deze docu ergens terugvinden?
Wat is de naam...
Een ding weet ik ook wel dat het begeleidings team beslist of hij in zijn eigen gemaakte hutje gaat slapen of een tent .
En hij krijgt inderdaad alleen te eten wat hij zelf bij elkaar zoekt .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik ben over het algemeen geen fan van Bear Grylls. Hij verteld leuke dingen en spannende dingen. Alleen als je echt in je eentje op zoon plek bent moet je hem echt niet nadoen.
Ik denk dat hij tussendoor heus wel eet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft ooit wel eens kritiek gekregen dat alles gefaked zou zijn, maar schijnbaar is dit uiteindelijk niet waar gebleken. (vervelende vent overigens, maar dit terzijde)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk het niet.

Een mens kan namelijk inderdaad met veel minder toe dan wij ons kunnen voorstellen.
Het menselijk lichaam zijn snelheid van het verbranden van calorieen bijstellen en daardoor heel lang zonder eten.
En hij eet toch wat hij in de natuur vindt? Dat is best wel genoeg en zeker voor zolang de opname duurt.

Je zou het eens moeten vragen aan een "gewone" Nederlandse jongen de de Commando-opleiding gedaan heeft [zoals mijn zoon]: je wordt echt letterlijk uitgehongerd tot je geel ziet en naar ammoniak gaat ruiken. En dat tijdens het doen van activiteiten, onder omstandigheden, waar je akelig van wordt...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet het niet van die meneer, maar ik weet wel dat de mens met veel en veel en veel minder eten toe kan dan gebruikelijk is.
Ikzelf eet heel vaak een dag niet en op dagen waarop ik wel eet, zijn dat maximaal 3 boterhammen, of een klein bordje warm eten. Soms een kop soep, maar nooit die dingen allemaal op 1 dag.
Zeker ben ik aan de magere kant, maar kerngezond en ik voel me fit.