We weten nu wat we de slechtste reclame vinden, welke vind jij goed?

of te wel raakt je moet je om lachen of blijf je nog even voor zitten .
(alle reclames zijn irritant is geen antwoord) ik wil echt alleen weten welke je goed vind en waarom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

DE reclamecampagne van dit moment vind ik toch wel de Walking Fridge van heineken..
http://www.youtube.com/watch?v=yIutgtzwhAc

Iedereen kent hem wel, er is zelfs een versie door bavaria van gemaakt. http://www.youtube.com/watch?v=SOru8yq83TE

En dan NU!
Heineken pakt hier heel hard terug!
http://www.youtube.com/watch?v=mOvoO6eQDms

Walking Fridge Whaaaa
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha die laatste had ik nog niet helemaal gezien maar idd het zijn goeie.

Andere antwoorden (11)

Er is geen goede reclame... De beste is 5 minuten niets op het scherm...

Toegevoegd op 08-05-2009 00:00:49
contradictio in terminis...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Daar kan ik niet overheen. Ben het weer helemaal eens met XiniX!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Ik vind de reclames van Amstel heel erg goed. De afgelopen tien jaar hebben ze een vele grappige commercials gemaakt. Die reclame met Jan Vayne aan het eind achter de piano kan ik niet vaak genoeg kijken:)

"Even Apeldoorn bellen" vind ik ook heel leuk, al worden ze steeds minder goed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn weinig goede reclames tegenwoordig.
Grappig vind ik die van het kleine hondje die uit het tasje springt en er kleeft een inlegkruisje aan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gouden Gids - Neger in het aquarium,

Ik lig elke keer helemaal in een scheur als ik het weer zie,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alle reclames met blote borsten vind ik erg goed, helaas zie je ze niet meer zo vaak. Hadden we nog maar Badedas en Fa. Daar moest iemand eens een actiegroep voor oprichten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat let je?
De "even apeldoorn bellen" reclames vind ik altijd wel goed. Maar ik ben het wel met eerdere antwoorden eens, het hoeft van mij allemaal niet zo, vervelend die onderbrekingen... Van de andere kant, wanneer moet je dan een drankje pakken en naar het toilet gaan?
Meeste reclamespots vind ik overigens ook maar één of twee keer leuk, daarna begint de ergernis weer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze Belgische reclame voor melk vind ik heel leuk, en goed gevonden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha die is goed
Vond even Apeldoorn bellen, voornamelijk vroeger, altijd erg leuk. Heineken is met de Walk-in fridge part I & II erg leuk, maar ik vind dat Bavaria de ster is in het inhaken. Nadat ze vroeger Amstel al gekaapt hadden (Toen Amstel stopte met die 3 vrienden-reclames, hebben ze twee van de drie zo gek gekregen op te treden in een Bavaria-reclame met als tekst: Zo nu eerst een Bavaria) hebben ze nu ook Heineken gekaapt. Meesterlijk.

Tja en wat is er verder nog aan aangename reclames... Vroeger vond ik er vaak betere bij zitten dan tegenwoordig.
Ach ik vind die AH-reclames toveren ook vaak nog wel een glimlach op mijn gelaat (vooral tijdens die voetbalplaatjesactie).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sluit me aan bij Suniram....

Amstel is vaak errug goed...

"If you don't know me......"

kan het nooit laten om mee te zingen....

Toegevoegd op 08-05-2009 11:59:12
Toevoeging:

Eigenlijk maken Hein, Bav en Amstel dankbaar gebruik van elkaar... ze houden onderling de hype goed beet....

Vrienden van Amstel: de buitenspel vraag: die is ook errug goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enige jaren terug was er een reclame van Mentos, waarin een man bij zijn nieuwe vriendin thuiskwam. Zij liep even weg en hij deed zijn hand voor zijn mond om te kijken of hijeen slechte adem had. Dat was zo, dus nam hij een Mentos. De hond van die vrouw zat naast hem op de bank en die man blies zijn adem in de richting van de hond. En die hond begon hem toen te zoenen. Die vrouw kwam weer binnen en je zag haar kijken van: 'Okee...' Nou, ik heb blauw gelegen van het lachen. Dus die nomineer ik!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond de Mc Donalds, mannenburger reclames hilarisch.
Hier kunnen een hoop vrouwen zich in herkennen.