Krijgen BN'ers er voor betaald om deel te nemen aan realityshows als Expeditie Robinson en Wie is de Mol?

In tegenstelling tot "normale" mensen? Zoja, hoeveel en waarom?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
14.3K

Het beste antwoord

Ik heb juist begrepen dat de mensen die meedoen aan exp robinson na de samensmelting juist wel per dag een bedrag krijgen. Niet heel riant maar wel iets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat denk ik zeker, over het algemeen doet een BNer niets voor niets.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De winnaar van Expeditie Robinson gaat naar huis met de prijs van 50.000 euro. De andere deelnemers zullen ook wel geld krijgen niets voor niets zo gaat dat nu eenmaal bij BN ers, en ze krijgen er nog een gratis leuke reis bij wat wil je nog meer. Niet verkeerd dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik neem aan van wel: de reden kan zijn
A: anders gaan ze bij de concurent werken waar ze wel betaald worden.
B ze trekken veel kijkers, dus ze verdienen zichzelf wel terug
anneliez
13 jaar geleden
Ik volg wie is de mol al een tijdje.
En heb nu al 3 interviews gelezen dat de bn'ers die meedoen aan wie is de mol geen geld krijgen om mee te doen met het programma.
Inclusief de hele reis moeten ze alles zelf betalen.
Zo hebben ze wel een leuke reis naar een ver land en zijn ze even 3 weken met vakantie geweest.

Bij alle andere programma's zal een bn'er gevraagd worden mee te doen aan het programma en daarvoor betaalt krijgen.
Zo kunnen ze lekker bijverdienen .
Omdat ze nou eenmaal bn'er zijn en niet voor niets iets gaan doen.