Hoe heette die Nederlandse serie in de jaren 70/80 met een zeemeermin?

Toegevoegd na 11 uur:
Het was geen animatie. In een studio werd het opgenomen. Volgens mij was zij toen een bekende actrice.

Toegevoegd na 4 dagen:
Een blonde zeemeermin.

13 jaar geleden
in: Televisie
2.9K
Annswers
13 jaar geleden
Ik weet alleen nog dat ze lang blond haar had. De rest weet ik niet zeker.

Antwoorden (5)

De kleine zeemeermin?? Maar deze is van oorsprong Amerikaans maar wel Nederlands ingesproken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de Berenboot zat volgens mij ook een zeemeermin (de Lorelei).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
link naar heel veel kinder tv series
misschien kun je m zo vinden?

Toegevoegd na 5 uur:
de Robinson Crusoe show met Esther Ofarim als zeemeermin
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Nee dit is het niet helaas. Het is een blonde zeemeermin.
Misschien was het She-Ra Princess of Power uit 1986, of het was de Bereboot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kinderserie die ik me kan herinneren is niet Nederlands, maar een Bulgaars / Tjechische productie met de titel: die kleine Meerjungfrau. (Zie video)