Hoe laat komt Het beste idee van nederland op SBS6? Op site staat vandaag, hoelaat staat er niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

21.30, na de Zaterdagavondshow met Marc-Marie en Beau.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nou, het tijdstip heb je al van de vorige beantwoorders. Ik wil je echter nog even een leuke link geven, waar je het voortaan altijd wel op kunt vinden:
http://www.tvgids.nl/index.php

De gids met een overzicht van alle in Nederland verkrijgbare zenders. Je kunt het zelfs sorteren op Films, Sport, Amusement etc.

Succes!