Is Steven Stil echt 'stom'?

Ik bedoel dus: kan de acteur die Steven Stil speelt in de kinderserie 'Piet Piraat' van Studio 100 in het echte leven ook niet praten? Of is het gewoon een goede acteur die overtuigend kan spelen dat hij niet kan praten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
12.2K

Het beste antwoord

Hij is een heel goed acteur, hij kan gewoon praten. In de link vind je zijn eigen website, daar kan je zien dat hij ook veel in het theater gespeeld heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was de snelste met het juiste antwoord; bedankt!

Andere antwoorden (1)

Sinds december 2001 vertolkt Dirk Van Vooren de rol van Steven Stil in de serie “Piet Piraat“ op Ketnet en op de Tros. Hij is gewoon een goede acteur, hoor maar:
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, hij vertolkt de rol van Steven Stil omdat hij een goed mime-speler is ;-) Ik had het me ook afgevraagd en eens gegoogled.