Roberto Stegeman zendt zondag op SBS6 een programma uit, wat voor consequenties heeft dit?

Het programma gaat over de beveiliging van het koningshuis. En dan gericht op het drama van koniginnendag jl. Dit zal weer veel stof doen opwaaien, maar is dat wel zo verstandig?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Echt weer iets voor Roberto om zich in te laten sluiten in een paleis, op de koninklijke wc te gaan zitten en een cadeautje achter te laten voor de koningin.

Grappig dat er altijd kamervragen gesteld worden na zijn uitzendingen. Daar kan Peter R nog wat van leren.

Ik zeg, Stegeman?! Daar hou ik van.

Toegevoegd na 1 dag:
Nu lees ik dit nieuwsbericht: Verdachte personen in paleistuin Noordeinde .

Dan denk ik, is de marechaussee nou zo dom? Wacht gewoon af tot de uitzending zondag dan zie je van dichtbij dat Roberto in het witte busje zit!!

Toegevoegd na 1 dag:
Zag net RTL Boulevard en het ziet er naar uit dat wat ik net beweerde klopt...

het is trouwens Alberto ipv Roberto, dat was die van die scooters!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, lol, +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk!!! +1

Andere antwoorden (5)

Ja, waarom is dit niet verstandig?

Het is beter dat hij de problemen aangeeft en dat er dan wat aan gedaan wordt. Wat denk je dat de gevolgen zijn als een kwaadwillend iemand dit doet, ik zie de headlines al verschijnen...

Over de vraag, het is trouwens Alberto Stegeman.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De consequentie zal zijn dat de beveiliging naar een verhoogde paraatheid gaat. En dat de Tweedekamer hier nog een aantal maanden voor nodig heeft om te debateren. En dat er uiteindelijk niets veranderd. Want een publiek persoon is nooit goed te beveiligen...

Kijk maar naar Engeland...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij laat juist zien waar de mankementen zitten zodat ze deze alsnog kunnen verscherpen, want iemand die kwaad wil doen zal altijd iets vinden waar niet aan gedacht is. Dat was wel weer te zien op koninginnedag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, dit doet stof opwaaien, en zal consequenties hebben! En terecht! Als Alberto het kan, kan iedereen het, dus dit zijn echt eye openers voor de regering en ANVD.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is misschien wel nodig hoor, maar kan hij dat dan niet beter onder 4 ogen met de RVD regelen? Ik vind het toch een beetje te ver gaan om dit op TV breed uit te meten, wat er aan de beveiliging van ons Koningshuis schort.
Zo breng je bepaalde mensen ook op ideeën, lijkt mij niet verstandig.
Ik vind het too much. Het gaat puur om kijkcijfers. Je kunt mij niet wijs maken dat Alberto zich persoonlijk om het koningshuis bekommert.
Maar dat is mijn mening...