hoe heet dat kinderprogramma met dat gele dier?

Hoe heette dat kinderprogramma met zo'n geel dier? Geen tekenprogramma, maar gewoon een pak. Een kangoeroe of zo (weet ik niet zeker). Ik kan me nog een aflevering herinneren waar hij op een strand was.

Toegevoegd na 2 uur:
Geel/oranje dier.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
2.1K
Antoni
8 jaar geleden
Is het een Nederlands kinderprogramma, een Engels/Amerikaans of nog iets anders?
Amadea
8 jaar geleden
Hoeveel jaar geleden ongeveer was het op de Nederlandse of Vlaamse televisie?
Antoni
8 jaar geleden
Bij welke omroep was dit programma te zien?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het was volgens mij ooit te zien op NPO 3 (NL). en het is alweer een aantal jaartjes geleden toen ik het voorbij zag komen. rond 2008 of zo. Ik dacht eerst iets van Sesamstraat maar ik zie daar niks van.

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk bedoeld u de mascotte van Kindernet. Zijn naam was Kinno.

Toegevoegd na 36 minuten:
Kiddo was trouwens geen kangoeroe, maar een fantasiehond. Hij lijkt er inderdaad wel op. Ik dacht altijd dat het een muis was.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Helaas is dat hem niet :( . Toch bedankt voor je reactie!
Het enige dat ik na lang zoeken kon vinden en wat aan jouw wensen voldoet
Baby Galileo.

Echter kan ik dit enkel vinden in U.S.

Waarschijnlijk als dit hem is, heeft het bij ons een andere naam gekregen. Ik heb een bron toegevoegd met een video van het wezentje.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=NnRnxkX2U2U

Misschien was het Big Bird?