Vraag over 'on air'.

Wat is in het programma 'on air' de toegevoegde waarde van het item met de twee jongens en handcamera op reis?

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik snap het idee erachter, maar is het resultaat een toeving aan de show?

Toegevoegd na 4 dagen:
toeving = toevoeging

13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Die twee jongens gaan in 65 dagen de hele wereld rond, elke dag een ander land, een andere stad. In elk nieuw land krijgen ze een opdracht, waar ze dan een videoverslagje van moeten maken.

De toegevoegde waarde is de amusementswaarde.
Het is leuk om naar te kijken, interessant wat de jongens tegenkomen, spannend om te zien hoe en of die twee het vol blijven houden (want het is nogal jakkeren!).
Puur amusement dus, wat prima in het overwegend informatieve geheel past.

Daarnaast sluit het reisverhaal van de jongens natuurlijk leuk aan bij het idee dat 'on air' wordt uitgezonden vanaf luchthaven Schiphol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

kijk niet zo vaak on air en heb ook pas een filmpje van die jongens gezien, maar vond het wel grappig. Reizen heeft natuurlijk een link met het programma en grappen natuurlijk ook, al was het alleen al vanwege de presentator.

(Ben stiekem trouwens ook wel wat jaloers op die heren. Had graag die reis gemaakt, die zij nu maken.)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
De toegevoegde waarde van dat item is de meest bizarre trends te spotten, plaatselijke hot shots aan de tand te voelen en merkwaardig nieuws op te pikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het programma leuk vind heeft het voor jouw een toegevoegde waarde. Zo niet dan niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de eerste uitzending van On Air zaten de twee jongens bij Harm Eedens aan tafel en ze moeten tijdens de duur van het programma de hele wereld rond. Geloof dat de bedoeling was dat ze kennis moesten maken met de lokale bevolking en een andere blik geven op de plek waar ze dan zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
Maar lukt dat in deze vorm?