Welke serie of film lijkt op Flash forward?

Een grote puzzel zeg maar waar je pas op het einde achter komt hoe het in elkaar steekt.

Alles behalve Lost, Lost is van dezelfde makers ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flash forward is echt goed!

Het beste antwoord

Ik kan je de serie 'Damages' aanbevelen. De maker houdt de spanning in telkens tot de laatste aflevering.

Als het een film moet zijn, kan ik je misschien een klassieker aanraden ... "De zaak Alzheimer"

Toegevoegd na 29 seconden:
http://www.bierdopje.com/shows/damages
http://nl.wikipedia.org/wiki/De_zaak_Alzheimer_(film)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
saw, als je het niet kent lijkt het alleen maar 'hack n' slash'
maar er zit echt een verrassend eind aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een soortgelijke film zoekt dan kan ik je Paycheck aanraden. Een film uit 2003 met Ben Affleck en Uma Thurman. Een grote puzzel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twelve Monkeys. Film van Terry Gilliam. Lekker ingewikkeld, niet voor watjes, houd je hersens er bij!
Inception (draait nu in de bioscoop) schijnt ook een mooi puzzeltje te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lost, als er 1 serie is die vreselijk veel voor en achteruit blikt, dan is het Lost wel.

Ook is de film Phone Booth ook nogal van het achteruitblikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de all time klassieker met scenes voor en achteruit is natuurlijk de film Momento. Maar da's niet het soort dat je zoekt denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
crash,waar in door een auto ongeluk in Los Angeles,verschillende personen tezamen komen,geweldige film,of the usual suspect,geweldige film,moet je wel tig keren zien,als series,uiteraard x-files,fringe,medium