Waarom krijgen we steeds maar weer aankondigingen tijdens een film of andere programma's ?

Je weet wel, ben je film aan het kijken, staat er ineens in het scherm 'over 3 dagen popstars' (bijvoorbeeld)

Of dat we achterlijk zijn ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja lekker irritant he. Alsof reclame onderbreking niet voldoende is om ons voor de buis gekluister diep in een film zittend volk te stalken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en helemaal irritant is bijvoorbeeld Gerard Jolink of Beau van Erven Dorens die het beeld helemaal over nemen!! Dan is het gewoon helemaal niet meer te negeren.

Het beste antwoord

Als je naar een commerciele zender kijkt, is het net of je een website voor je neus hebt. Het staat bol van de reclame, wat je ook aanklikt, reclame, reclame, reclame. Zelfs tijdens de stukjes programma die ze tussen de reclame uitzenden, krijgen ze het nog voorelkaar om kijkers lastig te vallen met reclame voor eigen zender.
Natuurlijk omdat ze kijkers vast willen houden en willen laten terugkeren. En ze hebben vrijspel want het mag allemaal en veel mensen vinden de bagger die ze uitzenden prachtig en vinden al die aankondigingen van hun favoriete programma's niet erg...
Maar het zou verboden moeten worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Om kijkcijfers proberen te verhogen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat tijdens de programma`s alle mensen kijken en het valt wel op. ze willen dat iedereen weet dat dat programma er op komt.
13 jaar geleden
Zij willen dat je niet vergeet dat dat op tv komt, omdat ze dan meer kijkers hebben. En als ze meer kijkers hebben naar hun programma en hun reclames krijgen zij meer betaald door adverteerders. Die zenders zijn commercieel en hebben als hoofddoel geld verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat veel mensen vanwege noodzakelijke bezuinigingen de televisie gids opgezegd hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is allen te zien op commerciele zenders. Deze zenders zijn afhankelijk van reclame inkomsten. Hoe meer kijkers er naar een programma kijken hoe duurder ze de reclame seconde kunnen verkopen. Dus als ze overal aankondigingen (hoe irritant dan ook) hoe meer kijkers en dus meer reclame inkomsten.