Series op MTV zoals: My super sweet 16, Made, Roomraiders en Pimp my ride, is dit nou écht of is het allemaal gespeeld?

Ik vind het altijd zo toevallig wat er gebeurt, bijvoorbeeld met pimp my ride, dan staan ze opeens ergens voor de deur.. Maar hoe kunnen ze weten dat deze persoon thuis is? En met My super sweet 16 is het ALTIJD zo over de top. Met roomraiders halen ze altijd gelijk iemand uit huis en gooien ze in een auto. Maar aan de ene kant denk ik soms dat het wel echt kan zijn, maar aan de andere kant is het allemaal weer nét iets gespeeld.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Super sweet 16 vind ik een van de overdreefste progamma's op mtv! Waarom? nou, waarom moeten al die overdreven-denken-dat-ze-heel-wat-zijn-mensen op televisie komen en een dikke bmw(of welke dure auto maar ook) krijgen en dan nog durven zeggen tegen hun ouder(s) dat het niet de goeie kleur hebben of wat voor gezeur dan ook! Ik kijk vrij vaak me een vriendin van me naar RoomRaiders! En dat vinden wij ook al zo dom.. echt heel er ingestudeerd!(als je het mij vraagt) als je sommige jongens/mannen (hoe jullie het willen) ziet die zijn gespierd die laten zich echt niet "zomaar"uit hun bed trekken als het "echt" onverwachts was. En die meiden lopen er bij als of ze anders niet opvallen!!

Dus ik vind het gespeeld! (sorry voor de mensen die het niet met me eens zijn maar we hebben allemaal een andere mening!! Gelukkig maarxD)

Groetjes Sabina
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Natuurlijk hebben ze van te voren ook wel contact met die mensen, en spelen ze dat ze blij zijn. Ik neem aan dat ze wel weten dat MTV langs komt. My super sweet 16 is overigens wel allemaal echt, dat zijn meestal een stelletje verwende barbies. Maarja, dat trekt natuurlijk weer veel kijkers. En ben je op school natuurlijk weer helemaal cool als je een week lang een MTV camera achter je aan hebt lopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je wordt gevolgd door een SS16 cameraploeg, zou je toch moeten weten dat er iets grondig mis is met je.
bij pimp my ride laten ze soms wel eens de stukjes zien die eruit geknipt zijn, dan kun je dus zien dat het allemaal ingestudeerd is. Zo vaak het aanbellen wel niet overnieuw moet....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Amerikanen zijn in onze ogen erg overdreven in hun reacties. Ze gillen, schreeuwen het uit. En wij zijn het wat nuchtere volkje , dat dan denkt; doe maar gewoon, dat is al gek genoeg.

Ik moet er altijd wel een beetje om lachen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Net zoals alles wat tegenwoordig uit de USA komt, gespeeld.

Ik ben twee jaar geleden op vakantie geweest in Florida. De mensen daar allemaal nep en overdreven. Zo ook de tv-programma's welke ze daar bekijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bijna alles op de TV is voorgeproduceerd en uitgeschreven. Het is te kostbaar om de zaken maar aan het toeval over te laten.
Toen in de USA de scenarioschrijvers staakten hielden ook de talkshows op. Het is allemaal nep.
AWM