wanneer en op welke (nederlandse) zender komt csi cyber?

op imdb staat dat t word uitgezonden vanaf 4 maart (vermoed op amerikaanse) tv , maar welke zender? en is er bekend wanneer deze in nederland optv komt?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Televisie
1.1K
Ritsuka
9 jaar geleden
dan moet eerst een zender in Nederland de rechten kopen, en dat doen ze pas als ze denken dat veel mensen gaan kijken

Antwoorden (1)

Dit wordt nog niet op een Nederlandse zender uitgezonden. Die rechten zullen inderdaad eerst gekocht moeten worden door een Nederlandse zender, en bij gebrek aan vraag naar deze serie is dat nu nog niet het geval. Het Amerikaanse CBS zendt het in ieder geval wel uit, als er nieuwe seizoenen komen.