Welk liedje wordt er op de achtergrond afgespeeld in dit introfilmpje van 'an idiot abroad'? http://www.youtube.com/watch?v=fLYsKe2o0g0&feature=fvst

Toegevoegd na 34 seconden:
Sorry, ik weet niet eens of je een link mag kopieren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat had ik nou ook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doet mij denken aan Carmina Burana.

Antwoorden (1)

Het is wel de Carmina Burana, althans een bewerking daarvan. De oorspronkelijke componist heette Carl Orff.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik wil die docu zelf ook wel zien trouwens, bedankt voor de tip :-)
(hou erg van Ricky Gervais)

Hieronder een wat meer gangbare uitvoering van het stuk. Oordeel zelf.