Hoe ziet het mechanisme onder de Plopmuts eruit?

Mij werd verteld dat de mutsen van de Kabouters in Kabouter Plop omhoog gaan door een machine eronder. En nu vraag ik mij af of er enige Studio 100 medewerkers actief zijn op deze website die er een foto van hebben, of filmpje. Want ik ben erg benieuwd! En nee, de mutsen gaan niet omhoog met visdraad. Hieronder staat 1, hele onduidelijke foto ervan. Dus dan heb ik nog een vraag, waar komt deze foto vandaan? Een geheime Studio 100 achter de schermen video ofzo? En is een een scherpere versie van deze foto beschikbaar? Ik hoop een antwoord te krijgen tot beide vragen. Groetjes.

Picture for question
9 maanden geleden
in: Televisie
1.6K
Amadea
9 maanden geleden
Zie https://www.startpagina.nl/v/entertainment/televisie/vraag/36829/beweegt-kabouter-plop-muts/ waar een DonaldDuck dit al vraagt aan de deelnemer die niet meer actief is op deze site. De kans dat je hier nog antwoord op gaat krijgen is nihil.
plopperdeplop
9 maanden geleden
Beste Amadea, ik weet niet hoe deze site werkt dus ik weet niet of je dit bericht binnen zal krijgen, ik weet dat die vraag er staat, en die deelnemer die niet meer actief is heette op de site ''MatroosDerBoten''. Ik hoop in ieder geval alsnog een antwoord te krijgen op mijn vraag.

Geef als eerste antwoord