Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

NOS zendt twee keer per dag een speciaal journaal uit voor alles over de Paralympische Spelen. Verder heeft de NOS weer een speciale website voor alles over de Paralympische Spelen met meerdere live-kanalen: www.nos.nl/ps2012

Ook de Belgische en Duitse publieke omroepen zenden grote delen van de Paralympische Spelen uit en beide ontvang je gewoon op de kabel. Wil je dus toch de PS 2012 kijken, maar zendt de NOS het even niet uit? Ga dan even kijken bij het Belgische Eén of volgens mij het Duitse Das Erste, maar waar het in Duitsland wordt uitgezonden weet ik niet helemaal zeker.

Kortom: NOS op de televisie en op het internet, via Eén en ook via een Duitse omroep. Bekijk de tv-gids anders even en voor nu: www.nos.nl/ps2012 !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Belgie worden ze uitgezonden op Canvas-op 12.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar voornederland weet ik het niet... Sorry!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding