NOS zendt twee keer per dag een speciaal journaal uit voor alles over de Paralympische Spelen. Verder heeft de NOS weer een speciale website voor alles over de Paralympische Spelen met meerdere live-kanalen: www.nos.nl/ps2012

Ook de Belgische en Duitse publieke omroepen zenden grote delen van de Paralympische Spelen uit en beide ontvang je gewoon op de kabel. Wil je dus toch de PS 2012 kijken, maar zendt de NOS het even niet uit? Ga dan even kijken bij het Belgische Eén of volgens mij het Duitse Das Erste, maar waar het in Duitsland wordt uitgezonden weet ik niet helemaal zeker.

Kortom: NOS op de televisie en op het internet, via Eén en ook via een Duitse omroep. Bekijk de tv-gids anders even en voor nu: www.nos.nl/ps2012 !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Belgie worden ze uitgezonden op Canvas-op 12.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar voornederland weet ik het niet... Sorry!