Hoe bepalen the Champions in het programma Beat the Champions het aantal seconden?

En het te winnen geldbedrag.
Het programma wordt op zondagavond op RTL4 uitgezonden.

Voorbeeld (verzonnen): Kandidaat 1 heeft alle start vragen goed en speelt tegen 3 champions en de champions vragen 40 seconden op de klok voor een te winnen bedrag van 1000 euro.
Kandidaat 2 heeft ook alle start vragen goed en speelt ook tegen 3 champions en de champions vragen 42 seconden op de klok voor een te winnen bedrag van 1400 euro.
Hoe bepalen de champions e.e.a.?
Waar zit het verschil in?
https://www.rtl.nl/programma/5248728/beat-champions

2 jaar geleden
in: Televisie
7K
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Zie ook: https://www.startpagina.nl/v/entertainment/televisie/vraag/695210/wisselen-geldbedagen-kandidaat-tv-quiz/
Pieterke
2 jaar geleden
Bedankt voor uw reactie maar dat had ik zoals u kunt zien al kunnen lezen in het antwoord van SimonV.
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Je hebt een vraag gesteld die al is gesteld. Dat is tegen het regelement
Pieterke
2 jaar geleden
@VraagAntwoord66: Daar heb je gelijk. Ik was vergeten in de zoekfunctie te kijken.

Het beste antwoord

Voordat de kandidaten in de uitzending mogen meedoen, moeten ze eerst een kennisquiz vooraf doen. De resultaten van deze quiz worden meegenomen in het geldbedrag en het aantal seconden.
Dus niet heel eerlijk: hoe slimmer een kandidaat is, hoe meer tijd de champions vragen.
Daarnaast kan het nog zo zijn dat de champions meer tijd vragen bij hogere bedragen (Zoals je voorbeeld aangeeft).
SimonV
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
Dank je voor het antwoord.