Hoe heet dit tv programma ook alweer met verslaafd familielid dat moet afkicken?

Er was vroeger een tv programma waarin familie leden drugsgebruikende/alcholistische familie lid opgaf met twee opties

1. Of je verbeterd je leven/afkickkliniek/afkicken
2. Of wij breken contact en dit was met contract en alles

Hoe heette dit tvprogramma ookal weer?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Antwoorden (1)

Dat heette gewoon Verslaafd en was op RTL4 te zien. De presentator was de huidige directeur van RTL Peter van der Vorst.
2 jaar geleden
Pieterke
2 jaar geleden
De presentatie is later overgenomen door Ewout Genemans.