Gaat Llink opgeheven worden?

Zie dit bericht gister in Trouw: http://www.trouw.nl/groen/nieuws/duurzaam/article2737427.ece/Commissie_veegt_vloer_aan_met_omroep_Llink___.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Llink heeft geen extra waarde. Deze omroep mist men niet bij het verdwijnen. Er zijn genoeg uitzendgerechtigden die gelijkwaardige programma's (kunnen) uitzenden).
Ik voorspel dat de omroep verdwijnt, mede door het gevoerde wanbeleid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja, alle signalen wijzen erop!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het wordt ook eens tijd voor een refresch in het publieke bestel. Elk jaar gaat er 250mln om in de publieke omroep. Waarom niet gewoon: vara, avro, kro, ncrv en bnn? Daar kun je dan die kleine omroepen weer in onderverdelen..., van mij mag link dus gewoon weg.