Vangt Coyote roadrunner uiteindelijk?

Ik zag vandaag een video dat Coyote Roadrunner uit eindelijk te pakken kreeg, aan TNT maakte en hem opblies, met als gevolg dat er een stuk gebakken vlees overbleef.
Nou denk ik dat het bewerkt is, maar toch vraag ik het me af. Op Wikipedia kon ik niks vinden, en ik vroeg me af of een kenner het misschien weet.

Link: http://www.youtube.com/watch?v=vj3uMTwqtTU&feature=related

Zoals gezegd word is het de 'laatste aflevering'. Maar goed dat wil niks zeggen natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Coyote zal roadrunner nooit vangen. Dat is nooit de bedoeling geweest en het verzinnen van een einde is volstrekt nutteloos.

Net zo min als tom yerry opeet, Micky met Minnie trouwt of Donald geluk heeft.

Toegevoegd na 18 minuten:
Overigens ken ik de episode ook uit het youtube filmpje. Het is een oude episode waarin het laatste stuk gewoon gewijzigd is. Leuk gedaan, maar gewoon bewerkt. Dat lees je ook terug in de discussies van anderen over dit filmpje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
itsme
13 jaar geleden
zonder dat ik de laatste aflevering gezien kan hebben (want het is altijd mogelijk dat er nog een latere aflevering gemaakt wordt) geef ik hier een plusje voor. Alhoewel ik benieuwd ben naar de bron van deze wijsheid :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik snap dat de sensatie er van is dat Coyote keer op keer faalt, maar het lijkt me ook mogelijk om het gewoon als laatste aflevering te gebruiken. Maar als dat de beslissing was, vind ik dat wel zonde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn wijsheid is in dit geval gezond verstand. Aangezien de echte laatste aflevering nog niet uit is moet ik terugvallen op educated guess en 30 jaar ervaring met tekenfilms kijken (ja, ook ik kijk nog naar Coyote, al is het jammer dat mijn kinderen nu groter worden en ik een ander excuus moet bedenken). In een gewone film is een gesloten einde natuurlijk volstrekt normaal, maar in een tekenfilm serie niet. Tenzij de regisseur uit is op een voortijdige carrière beëindiging als tekenfilm regisseur. De truc die wel uitgehaald wordt is dat er een situatie wordt gecreëerd waarvan je denkt dat het een einde is. Maar in een volgende film kan gewoon weer verder worden gegaan. Vergelijk het met de eekhoorn in Ice Age die na jaren in het ijs vast te hebben gezeten weer ontdooit na de ijstijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NB. Als je de discussie leest bij "jouw final episode" dan zie je ook dat het een nep filmpje is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze episode moet minstens 10 jaar oud zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen ander antwoord.