Is ex on the beach geacteerd?

Het zou best zonde zijn als dit geacteerd is weet iemand hier meer over,

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Televisie
5.8K
TurfGraver
3 jaar geleden
Niets op TV is "echt".
Ritsuka
3 jaar geleden
Is allemaal nep
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik weiger simpelweg te geloven dat dit echt is. Je kan als persoon niet zo zijn zoals zij afgebeeld worden op TV.

Antwoorden (2)

Op zich zijn het wel echt gebeurde voorvallen, maar die vinden over een veel langer tijdsbestek plaats dan wat je te zien krijgt. En bovendien wordt het zodanig ingekort en worden de beelden op zo'n manier achter elkaar gezet dat het veel heftiger lijkt dan het werkelijk was. De meest boeiende beelden worden tot een aflevering aan elkaar geplakt om zoveel mogelijk sensatie te creëren. Zelfs een van de deelneemsters vond heel heftig wat er op de televisie te zien was vergeleken met hoe het er in de werkelijkheid aan toeging. Veel beeldmateriaal was weggelaten, waardoor een op pesten lijkend voorval compleet uit z'n verband bleek te zijn getrokken.
. . .
Dus kortom nee: het is niet geacteerd, maar de beelden zijn gemanipuleerd.
Toegevoegd op 10 april 2021 20:27: tekst
Amadea
3 jaar geleden
In tegenstelling tot Love Island die voorgaande jaren al eens met terugslagen te maken heeft gekregen, schijnt Ex On The Beach dus 100% echt te zijn. Eilandbewoners hadden aan Metro onthuld dat scènes van Love Island meerdere malen waren opgezet en gefilmd, maar bij Ex On The Beach is dat volgens Metro totaal niet aan de orde.