Hoe waarschijnlijk is het dat "de tokkies" een schadevergoeding krijgen?

lees net dat ze de Van Dale en de Revu hebben gesued.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen idee, maar dank je voor het stellen van deze vraag: hilarisch!

Het beste antwoord

Zeker in het geval van Van Dale (ik weet minder over hun grief met de Revu) zeer onwaarschijnlijk. Van Dale registreert aanvullingen in de Nederlandse taal, ze vindt ze niet zelf uit. En als het woord 'tokkie' algemeen Nederlands taalgebruik wordt (ik denk inderdaad dat het woord nog wel even blijft) dan tekent Van Dale die ontwikkeling op.

Duidelijk gevalletje van 'don't shoot the messenger'.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Heel onwaarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Haha, Tokkie is getikt !

Lijkt me niet heel waarschijnlijk. Wel leuk stelletje, eerst goed cashen met hun Levenswijze in allerlei tv-programma's en vervolgens iemand aanklagen omdat ze zo negatief afgeschilderd worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
kleine kans..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toch denk ik wel dat ze een kans hebben. Wel een kleine maar toch. Hun naam wordt zeker gebruikt op een manier waar je niet echt op zit te wachten. Maar ik denk eerder dat ze meer kans op succes zouden hebben als niet zij zelf maar andere familieleden het zouden proberen.