Welk sporthorloge wordt gebruikt bij "De ijzersterkste"?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Televisie
2.4K
Amadea
4 jaar geleden
Op welke tijdstippen is dat ding in https://www.avrotros.nl/de-ijzersterkste/gemist/detail/item/spannende-strijd-tijdens-de-ploegenachtervolging-14-12-2019/ te zien? 'k Heb een aantal fragmenten bekeken maar het niet gevonden en ga er echt geen vierenvijftig minuten aan besteden...
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dat snap ik wel; het is ook zeker niet de bedoeling dat je die hele uitzending gaat zien. Het horloge komt na ruim vier minuten vrij kort in beeld en na 5½ minuut is Oscar van den Akker even aan het woord; hij wordt geafficheerd als sporthorlogedeskundige. Volgens mij werkt hij bij Polar, dus hij zal wel een model van Polar zijn. Daarna komt het horloge niet meer voorbij.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank je wel. Ik ga kijken of het iets voor mij is.

Antwoorden (1)

Aangezien het zichtbare horlogemodel rond is, er geen knopjes aan de zijkant zitten én er gesproken wordt over erop het kijken hoe je hebt geslapen, kom ik uit op de Nederlandse versie van de Polar Ignite. Meer bedoeld voor fitness dan voor intensief sporten.
Amadea
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Ik kwam ook uit op de Ignite. Maar omdat ik het niet kon bewijzen aan de hand van de afbeelding van het paarse hartje met testresultaten, durfde ik het niet als antwoord te plaatsen. Anderzijds: er is geen ander Polar model dat op de Ignite lijkt. Áls het een Polar is.
https://www.polar.com/en/products/compare
Amadea
4 jaar geleden
Een afbeelding van dat horloge met Nederlandse tekst erop is überhaupt niet te vinden. Er zijn maar een paar Engelstalige plaatjes van enkele functies.
SimonV
4 jaar geleden
Natuurlijk zijn die wel te vinden. Bijvoorbeeld deze:
https://i0.wp.com/www.healthnerds.nl/wp-content/uploads/2019/06/polarignite1.jpg
Amadea
4 jaar geleden
Ha, bedankt! Dat toont volgens mij des te beter aan dat 't 'm echt is.