De tv gids loopt bij de meeste zenders pas vanaf 6 uur! Wat is er te zien als je tussen het laste programma en 6 uur je tv aan zet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Weinig interessants.

Meestal zijn het homeshoppingprogramma's waarin de meest genieuze schoonmaakmiddels, fitnessapparaten en verfrollers worden aangeprezen, of het zijn dames die op een spannend telefoontje zitten te wachten of er worden herhalingen uitgezonden van bijvoorbeeld het journaal en de sport.

Maar over het algemeen mis je vrij weinig als je tussen ong. 00.00 en 06.00 uur niet naar de televisie kijkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel veel home shopping en erotische programma's.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat gewoon in de gids hoor, tenminste, in de mijne wel. Als ik bijvoorbeeld de woensdag neem:
Ned 1: Tekst tv
Ned 2: Uitgesproken
Ned 3: Tekst tv
RTL 4: Thuiswinkelen
RTL 5: Thuiswinkelen
Enzovoorts en zo verder. Het laatste programma wordt doorlopend herhaald, of er komen van die reclameprogramma's, of er is tekst-tv met het geluid van Radio 1 op de achtergrond.
Het staat echt wel in de gids, ze zetten het alleen bij de start van zo'n programma, dus niet als 1.00-6.00 uur: Thuiswinkelen'.
En geloof me, je mist er niets aan ;-)