Hoe of waar kan je vóór de uitzending zien of een tv-programma teruggekeken kan/mag worden?

Op NPO1, 2 en 3 kon je tot voor kort altijd alles terugkijken, bovendien werd het herhaald.
Bij de BBC serie Eve bleek dat niet het geval, helaas. Van de week weer een programma dat je alleen maar live kunt zien. Niet tijdens de uitzending al mogelijk op pauze te zetten, niet terugkijken dezelfde dag of binnen een week.
Hoe zit dat?
.
N.B. KPN - via TV - abonnement - op tv terugkijken

Toegevoegd op 18 augustus 2019 17:15: omschrijving

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Interactieve tv heeft inderdaad de opties om bepaalde programma's terug te kijken, later te starten. Jouw vraag is waar je dat kunt zien, voordat de uitzending begint. Ofwel, waar kan ik opzoeken of ik een programma mag terugkijken, voordat het begonnen is. Zelf heb ik interactieve tv van KPN. Ik weet natuurlijk niet of jij ook gebruikt maakt van KPN, Ziggo..... Bij KPN gaat dit heel makkelijk, wellicht gaat het ook zo bij jouw provider. Ik ga op de tv (als alles aan is, kastje en tv) naar het menu. In het menu klik ik dan op (tv)gids. Dan krijg ik meteen een overzicht van alle programma's. Indien er een groen icoontje bij staat, weet ik dat ik dat programma later kan starten of terugkijken. Zonder dat icoontje mag/lukt het niet. In de (tv)gids kan ik met de pijltjes op de afstandsbediening ook vooruit en achteruit zoeken. Dan weet ik dus of ik het programma moet opnemen of gewoon kan terugkijken. Kijk eens naar de foto. Zo is het bij KPN. Wellicht heb je ook KPN, of anders weet je waar je moet zoeken (gids of tvgids). En je weet wat de groene icoontjes betekenen. Hoop oprecht dat je iets aan dit antwoord hebt. Succes ermee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100