Wie is deze persoon?

Ik ben bezig met het schrijven van een essay en daarbij gebruik ik een Unox reclame waar Jan Vayne in speelt. Rond de 15 seconden gooit hij zijn pruik over een buste. Heeft iemand enig idee wie dat is? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (7)

Ik dacht dat het Jan Vayne zelf was. Dat jongetje reageert zo levensecht. Nou dan ben ik er ingetrapt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat over de buste
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ach, dacht nog steeds dat het onderwerp van de vraag Jan Vayne was. Maar, ga kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is in ieder geval een oprechte krullenbol. Waarschijnlijk Beethoven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welk jongetje? het is een meisje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zal geen bekende zijn maar een stand in. Iemand die er op lijkt denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind hem het meeste lijken op Mozart.
Die heb ik niet persoonlijk gekend, dus heb het van internet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat het Wolfgang Amadeus Mozart is. Zie ook de details van de buste-foto die ik heb toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat was Mozart...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dit was toch echt Mozart