Hoe kan het dat de zendmast bij Ijsselstein in het Guinness Book of Records staat als grootste kerstboom ter wereld?

Grootste kerstboom?
Het is toch geen boom??
Het is een toren/zendmast.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Hoe dat kan?

Dat kan door de voorwaarden die door het Guinnes Book of Records zij vastgesteld.
Het is hun feestje.

Misschien hebben ze ook wel een record voor de grootste echte en natuurlijke kerstboom, al dan niet met wortel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De mast wordt elk jaar ( als er tenminste geld is) omgetoverd tot een kunstmatige kerstboom, door er lampen in te hangen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Het is een mast maar de grootste kunstmatige kerstboom door de manier waarop hij verlicht is namelijk als een kerstboom
13 jaar geleden
Het kan omdat ze dat hebben aangevraagd bij de makers van het boek, en die zijn akkoord gegaan.
Als jij de allergrootste spar ter wereld kweekt en die optuigt als kerstboom en de makers van het boek uitnodigt, krijg je misschien wel een vermelding als 'de grootste natuurlijke kerstboom' of iets dergelijks.