Komt er nog een vervolgserie op de dramaserie Lijn 32?

ik vond het echt een topserie en zie eigenlijk uit naar een vervolg...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ja, die komt er, maar: niet met een vervolg op het verhaal zelf, want dat is afgerond.
De bedoeling is met dezelfde acteurs weer zoiets te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, afgerond, toch wel met een aantal open draden hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, maar de structuur werd hier bepaald door DE gebeurtenis: de ontploffende bus. Hoe kwam dat, wie waren erbij betrokken, wat gebeurde er voorafgaand?
Je kunt nu niet aankomen met weer zoiets en een vervolg zou een andere structuur moeten hebben waardoor het verhaal al heel anders wordt.