Alhoewel het niet makkelijk is, kan je contact opnemen met hotmail (via het algemene info e-mailadres). Zij kunnen je hotmail account opnieuw instellen voor je. Hiervoor stellen ze je wel een aantal (prive)vragen. Te denken valt aan een aantal contactpersonen, onlangs ontvangen mail, mappen, etc. etc. Dit lijkt me voor jou nog de enige optie!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Natuurlijk niet. Iedereen mens dat de lagere school heeft afgemaakt prikt door dat hele powned heen. Dat heeft niet echt toegevoegde waarde.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@merklem,
Zo te zien heb jij ze in ieder geval niet afgemaakt
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
balkie is niet liefhebber van GS, zijn dochters wel en dat zal hij weten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee nog niet en dat wordt hij alleen als zijn vrouw dat wil. Maar zolang PowNed eigenlijk niets te bieden heeft voor vrouwen denk ik niet dat Bianca hem aan zal sporen lid te worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geenstijl heeft op 16 Maart jl een brief ontvangen van de Rijksvoorlichtingsdienst, waarin stond dat Balkenende een brief van GS heeft ontvangen met daarin de bevestiging van zijn lidmaatschap van Powned.
De RVD laat weten dat de brief op een misverstand berust, dat hij geen interesse heeft getoond in een lidmaatschap en dat hij zich nimmer heeft aangemeld als lid.
De RVD besluit de brief met het verzoek de naam Balkenende uit het ledenbestand te verwijderen.

Zie bron:
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk niet, ik vraag me af of hij ooit van Powned gehoord heeft.