Heb net een docu op RTL8 gemist: het wonder van de geboorte, maar voor zover ik kan zien komt ie niet op rtl gemist, toch nog ergens te kijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (5)

kijk eens op progammagemist.nl
daar kan je ook andere kanalen bekijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk dat je pech hebt op de site {zie link } kun je zien welke programma s terug gekeken kunnen worden die zijn blauw gemaakt en helaas het wonder van de geboorte is niet blauw
misschien heeft iemand het opgenomen en kun je de band/dvd lenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vaak ook nog wel op sites als youtube te bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een mailtje naar RTL gestuurd en vandaag een reactie terug gekregen:

Het betreft een buitenlandse registratie. RTL heeft geeen rechten om deducumentaire over te zetten. (sic)

Dus op RTL gemist komt het niet. Afwachten tot het ergens anders geplaatst wordt of het kopen zijn dus de enige opties.