waarom zijn mac taylor en danny messer bij csi new york weg op hun werkplek?

mac is ineens weg. kijk elke week en heb geen afleveringen gemist. en danny zit ineens bij de politie. wie weet waarom? en is er een nederlandse site waar ik kan lezen wat er gaat gebeuren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Het beste antwoord

Was een beetje een slappe aflevering en ben bang dat ik ook iets gemist heb. Om achter het antwoord te komen, zul je naar de laatste 2 afleveringen van het vorige seizoen moeten. De aflevering van gisteren was de eerste van seizoen 8 en heette "Indelible". De laatste 2 van het vorige seizoen waren: S7/22 Exit Strategy en S7/21 Life sentence.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik kijk ook iedere week, maar ik vereenzelvig mij niet zo met de spelers dat ik weet wie wie is en wat doet en waarom.
Ik weet niet eens welk seizoen en welke afleveringsnummer vanavond was.

Het was vanavond wel allemaal erg veel 9 / 11.

Hier kun je alle afleveringen bekijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MissBiggie
12 jaar geleden
Waar?