Waarom bestaan er zoveel discussie televisie programma's in Nederland?

Soms gaat het over nergens, misschien het geld gebruiken voor andere doelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad! en elkaar afkraken. Niemand gunt een andere een beetje succes

Het beste antwoord

om dat ze hier liever over dingen discuseren dan
dat ze wat oplosen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
inderdaad

Andere antwoorden (8)

de zendtijd moet toch ergens mee gevuld worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
een discussieprogramma is natuurlijk niet het duurste programma om te produceren ook.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, de zendtijden kunnen heus wel gevuld worden door wat leerzamer programma's voor zowel jong en oud. Er worden genoeg bekende uitgenodigd waar onze kinderen niks van kunnen leren. Over wat er vandaag gebeurt is, kijken we naar het nieuws. en niet nog een keer bij een praat programma
Misschien nu met de verkiezingen,maar daarna is er haast niks meer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Juist. +
Nederlanders zijn een 'intellectueel' volkje wat van ouwehoeren houdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zijn er hier zoveel vragers en nog meer antwoorders? Mensen geven graag hun mening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier zijn er wel genoeg leerzame vragen en antwoorden en iedereen heeft wat om op te reageren en heeft de vrijheid om de vragen te stellen. Echt een wereld van verschil.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier ook genoeg onzin hoor,
alleen zie ik bijna alleen maar leuke/goede discussies op t.v. (de rest zap ik snel weg) Met de meninggevers bedoelde ik met name de makers/presentatoren van de programma's.
(ben het dus wel een beetje met je eens)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je wel! Ik mis oude programma's.
omdat het redelijk interessant is en heel goedkoop om te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is net als een krant en die wil je toch ook elke dag in de bus.
Zo blijven we goed op de hoogte en als je niet wilt kijken, er zijn meer zenders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen willen uitkomen, daarom discussieren ze op televisie programma's. En volk is ook nieuwsgierig en kijkt mee...
Niet alleen in Nederland hoor.
Turkije heb je ook heleboel discussie programma's over verschillende onderwerpen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja snap ik, heel veel landen hebben dat behalve landen waar het redelijk goed gaat economisch. Jij zei het zelf Luxemburg en Zwtserland, UK etc
Omdat je in discussieprogramma's verschillende standpunten kunt horen.
Daardoor kun je zaken van verschillende kanten bekijken en, als je jezelf daarvoor openstelt kun je je eigen mening daaraan spiegelen of misschien zelfs wijzigen!