In grote lijnen zijn de programma's vergelijkbaar.

Radar maakt in tegenstelling tot Kassa wel eens gebruik van verborgen camera's om misstanden aan de orde te stellen. Ook reikt Radar de douche en de Loden Leeuw uit. Kijkers kunnen voor de douche een bedrijf nomineren met een goede of juist slechte service, dat dan een warme of koude douche krijgt: een warme douche voor een goede service en een koude douche voor een slechte service. De Loden Leeuw wordt uitgereikt voor de irritantse reclame op de Nederlandse televisie. Radar heeft verder een telefoonteam waar kijkers met klachten terecht kunnen en een testpanel.

Toegevoegd na 52 minuten:
Kassa heeft dan weer de Belbus waarmee bedrijven worden bezocht die klachten niet goed hebben opgelost. Door het bezoek wordt vaak een oplossing geforceerd en dan wordt het probleem eindelijk opgelost.
Antoni