Waar kan ik de correcte tv gids vinden van Mational Geographic Channel?

Bij KPN klopt de tv gids al weken niet. Ook de tv gids apps etc kloppen niet. Waar kan ik de juiste programmering vinden?
Bedankt

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Televisie
1.9K

Antwoorden (1)

Net gecheckt, dit klopt.
Tijdje geleden heb ik de Avro gebeld hierover. Kreeg als antwoord dat zenders hun programma's verkeerd doorgaven, dan wel op het laatste moment veranderden. Soms staat er ook 'onbekend' in de gids, dan wordt het gewoonweg nog niet ingevuld door de zender.

http://www.nationalgeographic.nl/tv-gids#schedule=ngc/12/11/2017
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt. Maar de 1e twee links doen het niet. Althans er komt geen tv gids.
De 2e tvgids.mobi klopt ook niet. Er is iets anders op tv als daar staat.
De laatse link mijn-tv gids klopt ook niet.
Dus helaas heb ik nog geen juist antwoord.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De eerste is wel goed hoor. Wel raar, ik heb ze maandag gecheckt. http://www.nationalgeographic.nl/tv-gids#schedule=ngc/12/11/2017
hier moet je bovenin 'tv-gids' aanklikken, net nog eens gedaan: werkt! tvgids.mobi/17-national-geographic-vandaag.html
klopt, deze heeft verkeerde info nu. mijn-tv-gids.be/zender/539/tv-programma-national-g...
raar maar waar, ook deze geeft nu verkeerde info.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die klopt toch niet die 1e link in je laatste reactie hierboven mij. Nu is Marooned With Ed Stafford. Terwijl de gids zegt dat er nu Ultimate Airport Dubai moet zijn.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Pardon foutje. Nu klopt ie wel. Ik haalde 2 zenders door elkaar. Maar gisteravond klopte hij echt niet.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Weet je Manonnetje, het zal af en toe niet kloppen.
In mijn antwoord schreef ik al dat ik de Avro hierover gebeld heb: de zenders gooien hun programma's om en geven ze soms nog niet door. Dan staat er in de gids : 'onbekend'.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vervelend he. Meestal staat er gewoon een compleet ander programma in de gids.