Is het programma "Lekker Slim" gespeeld, of zijn ze echt zo dom dat ze denken dat Portugal aan 4 landen grenst?

Als er niks op tv is, dan kijkt ik wel een stukjes van "Lekker Slim".
Soms geloof ik gewoon niet dat die mensen zulke antwoorden kunnen geven, en dus vraag ik me af of het gespeeld is of dat ze echt zo dom zijn.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik dacht eerst dat het meeste gespeeld is. Tot mijn schrik is het grotendeels andersom. De beste vrouwen die aan dat programma meedoen weten zulke 'eenvoudige' dingen echt niet.

Sommige mensen zijn lijken dom. Ik heb het programma ook wel eens gekeken, en ik heb mij er ook over verbaasd. Meiden met een leuke baan schenen ineens niet meer te weten waar Zuid-Afrika ligt. Maar als ik hier zo eens lees op goeie vraag, hoe mensen hun antwoord formuleren, dan krijg ik het vermoeden dat het opleidingsniveau niet meer diezelfde als pakweg 30 jaar geleden. Hoeveel volwassene kunnen zonder kaart of Tom-Tom nog naar een onbekende plaats rijden in ons land....?! Ik krijg echt het vermoeden dat sommige mensen echt niet meer weten. Feitelijk is dat diep triest

Je noemt als voorbeeld topografie.Maar ha toen ik op school zat vond ik dat zo wezenloos saai. ( ik keek naar buiten via het raam naar de bloemetjes en bijtjes ) Op mn dertigste ( laatst dus ) moest ik google maps gebruiken om te kijken waar gelderland lag. ( ja waar het bos is dat weet ik dan wel ) Maar wat nu dom is in het leven ? Hans teeuwen die zei ook op tv dat ie heel selectief is in wat ie nu wel aan informatie absorbeert en wat nu precies niet )

De mensheid is echt een stuk ,dommer, geworden dan 40 jaar geleden...Ik kan niet anders constateren, helaas. Per seconde dommer....De tegenhanger van Per seconde wijzer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100