Is het lagerhuis structureel terug of alleen nu even door de verkiezingen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Zo te lezen is het een blijvertje:

HILVERSUM - Het Lagerhuis van de VARA komt terug op televisie. Paul Witteman presenteert het bekende debatprogramma, dat vier afleveringen volledig in het teken staat van de Tweede Kamerverkiezingen. Dat maakte de omroep donderdag bekend.
De eerste uitzending is op woensdag 12 mei te zien op Nederland 1. In elke aflevering zijn twee politici te gast; vrijwel alle lijsttrekkers komen aan de beurt. Daarnaast keren een aantal oude bekenden van Het Lagerhuis terug, zoals Henk Bres, Hein van Meeteren, Frits Huffnagel en Jet Kording. (ANP)
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is het alleen voor de verkiezingen!