Hoe heette deze jeugdserie ook alweer?

Als kind keek ik naar Kindernet, en dan kwam er soms een serie op, over een gezin met een bovennatuurlijk thema. Ik kan me van de intro nog iets herinneren van een baby in een koolveld. Ook iets met een vuurtoren. Een van de dochters heette Linda. Een aflevering ging erover dat er een 'kopie' van Linda was, die zij gebruikte om een hardloopwedstrijd in de vuurtoren te winnen.
Ook was er een aflevering waarin een van het gezin een gebroken neus had, en een boom, wanneer je op een van de blaadjes hiervan floot, werden je lichamelijke klachten overgeheveld naar degene die het hoorde. Het begon met een blauw oog, en eindigde met de gebroken neus die toen alle anderen hadden.
Weet iemand nog hoe deze serie heette?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, die was het, super bedankt!