Sinds kort heeft Rtl5 een pop-up: rood lampje rechtsboven met een hard geluid (PING), is dit geluid misschien uit te zetten met ab of andere manier?

Zit ik een programma te kijken ineens PING (hard geluid) en pop-up ...het rode lampje rechtsboven op het tv-beeld. Is dit geluid uit te zetten met afstandsbediening? of op een andere manier?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Antwoorden (1)

Ja, met de volumeknop, of de mute-knop, maar dan zet je natuurlijk ook alle andere geluid uit.

Toegevoegd na 34 minuten:
Wellicht is er iets te doen als je het geluid laten lopen via je AV-reciever en het geluid meer op 1 van de kanalen hoort dan de andere. Maar dan moet het al een 5.1 uitzending zijn. Je zou dan wat moeten proberen met de center harder te zetten en de rest zachter en dan wachten tot de ping (misschien zelfs even opnemen met je decoder als mogelijk).
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee, nee, is geen antwoord op mijn vraag, gaat om de POP-UP om het geluid van de pop-up.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ja ja dit is wel een antwoord op je vraag, enkel het antwoord vind je niet bevredigend. Zet het geluid maar uit en wacht tot de pop-up komt. Dan hoor je de pop-up niet meer. Probleem is dan dat je ook niks anders meer hoort. De vraag die je waarschijnlijk wilde stellen was: "Kan ik het pop-upgeluid los van alle andere geluid zachter zetten of uit zetten? " Het antwoord daarop is "nee". Je televisie kent het onderscheid niet en heeft sowieso alleen maar 1 algemeen zendervolume. Zo kan je ook niet de muziek van een film zachter zetten zodat je de stemmen beter hoort.