Waar zit het ultieme verschil tussen Pauw en Witteman en Knevel en van de Brink?

hebben ze niet allebei hetzelfde karakter,Waarom wordt de ene dan veel beter bekeken dan de ander?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pauw en Witteman zijn slaaf van de tijd en knevel neemt de tijd ( wat iets populairder is in bijv frankrijk ) brink ken ik niet ha ha nooit van gehoord maar ik kijk ook niet vaak tv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon je tv aan doen en dan op gv zitten,dat doet toch iedereen of de radio
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ha um ja ik heb een ziekte : word helemaal *****ziek van reclames....een remedie die ik wel lekker vind is de tv heel zachtjes aan zetten en dan ( sorry ) ga ik vaak stemmen horen in de tv die er niet zijn werkelijk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ps ps in de pseudo wetenschap noemen ze dat genezijde alleen ja de rechter zeg dat dat niet bestaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahahahahaha wat ben jij een ULTRA apart mens jammer voor jou dat je club sparta is gedegradeerd je bent onmisbaar op gv zeggen ze hier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep zeker weten! Blijven dus hahahahahaha

Het beste antwoord

Ik ben Belg en het valt me op dat één van die 2 presentators (Knevel of van de brink) , als het over geloof en religie gaat, altijd blijft doorvragen, zo om te zeggen "we zitten hier bij de vpro" (of hoe heet die christelijke zender)

Bus dat valt echt op.

Bij pauw en witteman heb je dat minder, maar ik vind wel dat deze 2 zeer arrogant overkomen, je krijgt er bang van om er van geinterviewd te worden, en dat heb ik minder met Knevel en van de Brink
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Bij pauw en witteman is alles bespreekbaar,knevel en vd brink vind ik iets terughoudender wsl omdat ze van de eo zijn. En dit niet bij het image vd omroep past. Maar kga zeker na ze kijken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Knevel en van de Brink zijn van de EO en erg christelijk en als het goed is (voor hen) betrekken zij dat in alles wat ze bespreken.

Pauw en Witteman zijn van de VARA, dat is toch een heel andere signatuur: vrijer, opener, breder, socialer.

Toegevoegd na 44 seconden:
En Jeroen Pauw is natuurlijk een lekker stuk om te zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
misschien Momo is hij nog single plus 1 voor je answer
Iedereen kent Pauw & Witteman.

Toegevoegd na 34 minuten:
In ieder geval ken IK meer mensen die naar Pauw & Witteman kijken dan naar Knevel en van de Brink
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het heeft te maken met een bepaalde pikorde, de vier heren zijn allemaal journaille. Witteman is een erkende journalist met een, toentertijd, zeer prettige en kundige onderlegging. Pauw een journaallezer met een wat kwajongensachtig uiterlijk en dito kapsel, prettig voor een grote groep om naar te kijken.

Andries Knevel is eerstens een predikant en zoals u zult weten predikt een predikant meestens voor eigen kerk.
Daarbij verliest hij zijn onpartijdigheid, welke een goed journalist als prioriteit beschouwd, nogal eens uit het oog.
Badinerend, generaliserend, op een kerkelijke manier soms schofferend en last but not least, hij is niet altijd objectief en kan ernstig doorzeiken over een futiliteit.

Tijs van den Brink is eigenlijk een jongere uitgave van Andries Knevel met een bijna gelijkstrekkende curriculum vitae. Enige pre, van deze jong bejaarde, is zijn over het algemeen goed georiënteerde politieke kennis.

Ergo, het kijkgenot van P&W is behoorlijk hoger dan de gortdroge vooringenomenheid van K&B.

Natuurlijk met respect voor diegenen die zulks wel kunnen pruimen en liever droog dan ietwat sjeu-ig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goede uitleg! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plus!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk je dat journalisten die niet kerkelijk zijn, daarom wel onpartijdig zijn? even puur nieuwsgierig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals altijd prachtig,licht humoristisch geantwoord!! Dikke plus!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals altijd prachtig,licht humoristisch geantwoord!! Dikke plus!!
Bij pauw wiiteman is een vorm van charisma te zien.'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pauw&Witteman vormen een gelijkgestemd team. Knevel&Brink zijn 'onderhuids' rivalen die elkaar regelmatig proberen af te troeven. Vooral bij Van de Brink komt dit gegegven vaak een beetje 'kneuterig' over. Kost kijkcijfers.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Paul en Witteman zijn van de Vara en hebben een afwijking naar de linkse parochie.

Knevel en Brink zijn va de EO en hebbem een afwijking naar de religie. Knevel en zijn maat zijn evenwel sterker beperkt (tot het ongeloofwaardige toe) tot De Leer dan Paul en Witteman.

Ik vind daarom Knevel en Brink onkijkbaar, walgelijk zelfs en naar Paul en Wiiteman kijk ook niet, maar als ik ze zie voel ik geen walging
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goh, typisch, ik heb het omgekeerde.