Sinds vandaag is Sex and the City weer op tv. Hoe lopen de afleveringen met betrekking tot de tijden (zie uitleg)?

Op rtl8 komt om 20:00 Sex and the City. Nu zie ik dat om 22:30 ook een aflevering komt, maar deze is niet dezelfde als om 20:00 uur, maar volgens mij de aflevering daarna. Als ik morgen weer om 20:00 kijk, krijg ik dan wel gewoon de aflevering die ná de aflevering van vandaag om 20:00 komt?
Of moet je per se twee keer per avond kijken om het te volgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Als ik het goed heb, is de aflevering die om 22:30 komt de aflevering die de volgende dag om 20:00 komt.
Dus eigenlijk is de 22:30 de "echte uitzending" en degene om 20:00 een herhaling van de avond ervoor.
Dit word gedaan met heel veel programma's op die manier.