Waarom is de serie The Tudors zo abrupt afgelopen?

Alle afleveringen gezien, ik vind het een pracht serie!
Vorige week kreeg ik nou niet de indruk dat het de laatste aflevering was, maar het komt nu opeens niet meer.
Was het nou echt de laatste aflevering of gaat het nog verder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk je de serie op tv of via internet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op tv. RTL8

Het beste antwoord

Zojuist heb ik genoten van de vijfde aflevering van het 4e seizoen. Nog een paar afleveringen en dan is de serie echt ten einde. In Nederland moeten we nog even wachten op seizoen 4, want 3 is net klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de laatste aflevering van seizoen 4 kan je nog niet gezien hebben, die word nl de 23e pas uitgezonden

zowel wiki en imbd geven niet aan dat de serie stopt.

http://www.imdb.com/title/tt0758790/episodes#season-4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik lees net op een andere site dat deel 4 af is en dat er in engeland al 3 delen zijn uitgezonden, op youTube schijnen trailers hiervan te staan. echt jammer, ik had niks in de gaten en zat vol verwachting voor de buis.

Toegevoegd na 2 minuten:
ik bedoel seizoen 4!