Wie is de oranje-geschilderde jongen die de hollandse vlag wappert in de nieuwe coca-cola reclame?

Om eventueel meer beeldmateriaal te vinden om me aan te verlekkeren natuurlijk ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Oke, ik heb de reclame waar jij het over hebt online gevonden, dus je kunt je daar gaan verlekkeren.
http://versereclame.nl/tag/coca-cola/

Als je me nu vroeg om de naam van de "Indiaan", dan was het een stuk makkelijker geweest (die heet in het dagelijks leven: Graat Hindriks).

Het lijkt me niet dat de oranje geschilderde hunk een bekende nederlander cq acteur is. Het ziet er naar uit dat Coca Cola gewoon verschillende beelden van supporters bij wedstrijden in het verleden heeft genomen en daar een leuke compilatie van gemaakt heeft.
(zeker ook te zien aan de kleding van het Nederlands Elftal, dat is niet de kleding waarmee ze op het WK aantreden)