Hoe heet het liedje bij de bloopers van Sluipschutters?

Aan het einde van elke aflevering van BNN Sluipschutters zit een stukje met bloopers gemonteerd, je hoort hier altijd het zelfde liedje onder, wie weet welk liedje dit is? Ik heb het al met Shazam geprobeerd maar die herkent het niet omdat het halverwege naar de achtergrond verdwijnt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Televisie
4.7K

Het beste antwoord

Dat is een liedje van Eels wat onder diverse titels bekend staat: It's a beautiful day (goddamn right), Beautiful day, Mr. E's beautiful blues (road trip).
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Shazam gaf ook aan dat dat het was maar toen ik op afspelen drukte speelde hij iets heel anders af en vervolgens herkende hij het niet meer.
Amadea
7 jaar geleden
Je kunt op de youtube toch horen hoe het liedje gaat en dit vergelijken met bijvoorbeeld https://www.youtube.com/watch?v=_C21H0QqDVU ? Dan hoor je dat het echt hetzelfde liedje is!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik weet nu dat dit het is, dank daarvoor. Alleen kwam Shazam met een fragment van een ander liedje toen ik op afspelen klikte en toen heb ik niet verder gezocht op YT.