Kan ik 3fm live op mijn iPod kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al gedoneerd ? :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa met de gemeente wwijk 40.000 euro:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Serious request natuurlijk;p

Antwoorden (2)

Je kunt in de app store voor de iPhone en iPod touch een app downloaden. Gewoon 3fm in typen bij zoeken. Hier kun je get niet alleen live luisteren maar ook live kijken. Ook kun je andere radio zenders er mee luisteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let wel op live beeld kost veel stroom en je batterij is zo leeg dus hang hem aan de lader