Waarom gebruiken ze bij CSI soms zo'n doorzichtig "schoolbord" ?

In die series schrijven ze soms van alles op zo'n heel groot
doorzichtig soort van "schoolbord" dat meestal midden in een ruimte staat..maar waarom is dat dan doorzichtig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

is visueel aantrekkelijk. Ik moet altijd erg lachen als ze in CSI met die zaklampjes in het pikke donker door een crime scene lopen te schijnen, terwijl de lichtschakelaar zich op nog geen meter afstand begeeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zo blijft iedereen toch goed in beeld... Nee, ik denk dat het vanwege het optisch effect is... de ruimte wordt niet optisch in tweeën gedeeld, en je kunt elkaar nog zien..