tot wanneer kan je je opgeven voor HNTM'16?

Wanneer kan je je opgeven voor Hollands Next Topmodel'16? En moet je een professionele foto opsturen of meer amateuristisch?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
1.8K

Het beste antwoord

Deelnemers komen alleen in aanmerking als ze een vrouw zijn van minimaal 1.73 m. Elke deelnemer moet de op het aanmeldformulier gevraagde informatie volledig en naar waarheid invullen. Er zijn meerdere soorten foto's bij verplicht:
- close up, dus alleen van je gezicht (zonder make up en haar uit het gezicht)
- waar je helemaal op staat (van top tot teen)
- vakantiefoto in bikini
- en nog twee foto's naar eigen keuze

Vreemd genoeg is nergens te vinden tot wanneer je je kunt aanmelden. Er wordt alleen vermeld dat de geselecteerden in het voorjaar van 2016 horen wanneer de selectiedagen plaatsvinden. En op http://www.borneboeit.nl/34852/werk-studie/next-top-model-gekozen-bij-leurink-mode staat dat de eerste casting op 20 februari was en de finale op 2 april jl. plaatsvond.
Dit betekent dus dat de inschrijving al gesloten moet zijn....
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
top bedankt! Ik had in maart een mail gestuurd waar ze zeiden dat je je nog steeds kon opgeven en de sluiting niet bekend was! Ik ben benieuwd en mail er morgen weer even achteraan! xx