wie weet er een goeie online tv gids waarbij je kan aangeven welke programmas je wilt zien en daar dan bericht over krijgt?

Ik bedoel NIET tvgids.nl want die heb ik al geprobeerd. Ik bedoel een compleet overzicht (zoals tvgids.tv) maar dan dat je kunt aangeven wat je wel en niet wilt zien, en dat je bijvoorbeeld per dag een overzicht gemaild krijgt met je favorieten, en evt. aanbevelingen op basis van je favorieten.

Zou ook leuk zijn voor radioprogrammas, maar televisie vind ik nu even belangrijker

Toegevoegd na 16 uur:
ik bedoel dus ook geen app voor mobiel of tablet, maar gewoon een site waar ik favoriete programmas kan aangeven en dat overzicht per dag gemaild kan krijgen, en dat ook van zenders zoals National Geographic, Discovery en Animal Planet/TLC dus niet alleen Nederlandse zenders

12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik gebruik de tv gids van ziggo.nl

Hij is wel handig omdat de gangbare zenders onder elkaar op een bladzijde staan, met hun programma's achter elkaar.
Er loopt een tijdlijn door het beeld zodat direct zichtbaar is op dat moment worden uitgezonden.

Je kunt accentueren wat je wilt zien.

Het nadeel is, als je meer dan de standaard zenders op je overzicht wilt hebben, je die zenders elke dag weer opnieuw moet selecteren.
12 jaar geleden
MoniqueT
12 jaar geleden
ja dat is inderdaad een goeie, dankjewel! +1

Andere antwoorden (1)

De app van nu.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
MoniqueT
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord maar die bedoel ik niet dat is voor mobiel en ik bedoel gewoon een email op de pc te krijgen