Welke second screen apps bestaan er?

Ik heb op zoek naar second screen apps die je kunt gebruiken op het moment dat je naar het programma kijkt. Bijvoorbeeld bij het programma Weet Ik Veel, zodat je mee kunt spelen met de vragen uit het programma.

Ik ken zelf:
The Big Picture
Weet Ik Veel
The Voice
RTL XL app, waarin je met oa Moordvrouw kunt meespelen.

Weten jullie er nog meer? Ik zoek dus echt apps die je gebruikt op het moment dat je naar de uitzending kijkt.... Dank!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Televisie
Ritsuka
8 jaar geleden
je had Ster Extra, maar zie net dat dit momenteel gestopt is: http://www.sterextra.nl/

Antwoorden (1)

Ik ken niet echt meer programma's met een second screen app. Wel weet ik dat er een Nedrlandse film is die heet 'app' en dat je die film kunt meespelen met een second screen app (ook thuis).